אחריות

אחריות למוצרים

 

שילב נותנת אחריות למוצרים המשווקים על ידה.
תקופות האחריות הן:

  • מיטות, שידות– שנה.
  • עריסות – שנה.
  • כסאות אוכל,נדנדות וטרמפולינה – שנה.
  • כורסאות הנקה –שנה.
  • לולים – שנה
  • עגלות ילדים (new born)– שנתיים.
  • טיולונים –שנה (כולל ריפוד)
  • מושבי בטיחות - שנתיים
  • מוצרים עם רכיב חשמלי/אלקטרוני (לא כולל צעצועים) – 6 חודשים. מוצרים עם רכיב חשמלי/אלקטרוני מעל 150 ₪ - שנה.
  • Angel Care – שנה.
  • ריפודים – 6חודשים או שנה בכפוף להנחיות שימוש.
  • צעצועים:
  • טייני לאב – שנה.
  • מותג שילב – שנה.
  • תיקים – שנה.
  • צעצועים מספקים מקומים– 6 חודשים
  • האחריות ניתנת למקרים של פגמים בייצור המתגלים בעת שימוש סביר במוצר.
  • האחריות תינתן לכל לקוח המציג מסמך להוכחת קניה.

 

התחייבות שילב לשירות

  • שילב תפעל ככל יכולתה לתקן מוצרים בתשלום גם לאחר תקופת האחריות .
  • זמן תיקון – זמן התיקון ממועד קבלת המוצר בחנות ועד חזרתו לחנות עד 14 ימי עבודה. במקרים חריגים של חוסר בחלקי חילוף אצל היצרן יעודכן הלקוח בהתאם.
  • עלות תיקון מעל 120 ₪, יקבל הלקוח הצעת מחיר לאישור ולפני ביצוע התיקון.
  • בהחזר מוצר מתיקון לחנות תימסר הודעה טלפונית או sms ללקוח מהסניף.
  • החברה מתחייבת לשמור את המוצרים עד חודש לאחר מסירת ההודעה והגעת המוצר לחנות.
  • מחויבות הלקוח ליצירת קשר עם הסניף ואיסוף המוצר.
  • מוצר הנשלח לבדיקת גורם חוץ ו/או מעבדה – תשובה תמסר ללקוח עד 14 יום.
    ברשות שילב מלאי ריפודים לחלק ממוצריה, יתכנו שינויים מעת לעת במגוון המוצרים והצבעוניות בכפוף למלאי היצרן.
  • מוקד השרות מתחייב למענה בתוך 48 שעות, בשעות הפעילות בכפוף לימי הפעילות מרגע קבלת הפניה.
  • שילב אינה אחראית לשמירת המוצר מעבר לזמן המפורט לעיל.

 

ציוד חלופי

  • בתקופת האחריות רשת שילב תעשה ככל שביכולתה על מנת להעמיד ללקוח ציוד חלופי למוצרים בעלי היבט בטיחותי, הנמסרים לתיקון בתקופת האחריות, בהתאם לרשימה הבאה: עגלות ילדים וטיולונים, כסאות בטיחות, מכשירי angel care וכו'  בהתאם למלאי הקיים בחנות.
  • על הלקוח מוטלת האחריות לאיסוף המוצר מהסניף בו נמסר .

 

דרכי ההתקשרות עם שילב:

♥      נשמח לעמוד לרשותכם ולענות על כל שאלה באתר האינטרנט של שילב : www.shilav.co.il