מדיניות החזרה

נוחיות שלך חשובה לנו. על מנת לתת לכם את השירות הטוב ביותר, שילב מספקת כל מלוא המידע במדיניות ההחזרה שלנו.

סניפי שילב ישמשו כמוקד שירות לכל המוצרים הנמכרים באתר כולל החלפה או החזרה אלא אם צוין אחרת בפרטי המוצר.

המשתמש יהא רשאי לבטל את העסקה בהתאם ובכפוף לכל הוראות הדין ולרבות הוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א - 1981 (להלן: "חוק הגנת הצרכן") והתקנות מכוחו.

להלן מידע נוסף אודות הדרכים למסירת הודעת ביטול:

1. ביטול עסקה ייעשה תוך 14 ימים מיום קבלת המוצר, או מסמך הגילוי לפי המאוחר ביניהם.

2. הודעת ביטול ניתן למסור בטלפון 03-5775111 שלוחה 2 ,  במייל [email protected] , בדואר רשום לכתובת משרדנו, כנרת 1, קרית שדה התעופה לידי מחלקת שירות הלקוחות או דרך הקישור היעודי בדף הראשי באתר.בהודעת הביטול יש לציין את שם ומספר הזהות של הצרכן. 

3.  בעת ביטול עסקה שלא עקב פגם או אי התאמה, בשל אי אספקת המוצר במועד שנקבע, או כל הפרה אחרת של החוזה, כספו של הצרכן יושב לו תוך 14 ימים מיום קבלת הודעת הביטול, למעט דמי ביטול בשיעור של 5% או 100 ש"ח לפי הנמוך ביניהם. המוצר יוחזר על חשבון הצרכן.

* במקרה של ביטול או זיכוי בכרטיסי דרים קארד המתחילים בספרות 72170 / 72140 ובכרטיסי חבר של קבע וחבר שלי הזיכוי/הביטול יתבצעו אך ורק באמצעות קבלת שובר זיכוי לחנויות הרשת! לא ינתן החזר לכרטיס. במידה וההזמנה לא סופקה ללקוח, הזיכוי מבוצע ישירות לכרטיס "חבר".

4. בעת ביטול עסקה עקב פגם או אי התאמה, או בשל אי אספקת המוצר במועד שנקבע, או כל הפרה אחרת של החוזה, לא ייגבו דמי ביטול, כספו של הצרכן יושב לו תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול, והמוצר יוחזר לבית העסק על חשבון החברה.

5. החברה תמסור לצרכן עותק של הודעת הזיכוי שמסר העסק לחברת האשראי.

6. סייגים לזכות ביטול: לא ניתן לבטל רכישה של מוצרים פסידים, מוצרים שיוצרו במיוחד עבור הצרכן וכן מוצרים הניתנים להקלטה, העתקה ושכפול שהצרכן פתח את אריזתם המקורית. 

7. בעסקת מכר מרחוק שנערכה עם צרכן שהוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, רשאי הצרכן לבטל את העסקה בתוך ארבעה חודשים מיום עשייתה, מיום קבלת המוצר או מיום קבלת המסמך הגילוי לפי המאוחר, ובלבד שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין העוסק לצרכן, ובכלל זה שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית    

8. במידה ומבצע הפעולה קיבל לידיו את המוצר, בטרם העסקה בוטלה על ידו, ידאג להחזרת המוצר לסניפי שילב או למחסן שילב, על חשבונו, בהתאם לפרטים שיימסרו.

9. המוצר יוחזר באריזתו המקורית ובלא שנעשה בו שימוש, שלם וללא פגיעה ו/או נזק.

10. החזרת פריטים אשר נרכשו באתר הסחר יוחזרו בסניפי הרשת (למעט סניפי עודפים) בהתאם לחוק ביטול עסקה. 

רוצים הבהרה נוספת? התעוררה בעיה? יש לכם שאלה? כמה שאלות...

לכל בעיה או שאלה, ניתן לפנות לשרות הלקוחות באמצעות פניה בקישור: https://www.shilav.co.il/contacts                                                                                                                                    או בטלפון: 035775111, שלוחה 2 בימים א'-ה' בשעות: 09:00-15:30