שאלות ותשובות

לקוחות יקרים,

כל חנויות הרשת וחנות האונליין שלנו פתוחות ועומדות לרשותכם.

אנו עושים מאמצים רבים לחזור לשגרה, אך עדיין קיים עומס רב על חברות השילוחים ועל צוות שירות הלקוחות. עמכם הסליחה!

בכדי לחסוך לכם זמן יקר, אנו ממליצים לקרוא ולהעזר בעמוד זה של 'שאלות ותשובות''.

במקרים הבאים, יש לפנות לצוות שירות לקוחות ולשלוח מייל לכתובת  [email protected]

 (יש לציין את מספר ההזמנה שלכם, שם מלא ומספר טלפון).

1.   עשיתי הזמנה ולא קיבלתי למייל שלי אישור קנייה.

2.   עשיתי הזמנה באתר לפני יותר מ- 14 ימי עסקים ועדיין לא קיבלתי אותה במלואה.

3.   קיבלתי מוצר פגום או מוצר אחר ממה שהזמנתי.

 

שאלות ותשובות

החלפות והחזרות

-שאלה: רכשתי מוצרים בחנות/באתר או קיבלתי מתנות משילב ממש עם פרוץ משבר הקורונה, כיצד באפשרותי להחליפן?

תשובה: אנו מאפשרים החלפה/החזרה לכל המוצרים שנרכשו בחנויות או באתר החל מתאריך 15.02.2020. ההחלפה/החזרה תתאפשר בחנויות עד ה- 30.6 - בכפוף למדיניות החזרת המוצרים המפורסמת בכל חנות.

 

לרוכשים באתר שילב:

-שאלה: ביצעתי הזמנה באתר האינטרנט ולא קיבלתי אותה עדיין.

תשובה: בשל המצב והעומס הרב על האתר ועל חברות השליחויות, קיימים עיכובים וחריגות במשלוחים. זמן המשלוח עשוי להגיע לכ- 14 ימי עסקים ואנו עושים מאמצים כבירים לצמצם את מספר ימי המשלוח. במידה וזמן המשלוח חורג מעבר ל- 14 ימי עסקים, אנא שלחו הודעה למחלקת שירות לקוחות בצירוף פרטים ומספר הזמנה.

-שאלה: ביצעתי הזמנה באתר האינטרנט וקיבלתי רק חלק מהמוצרים

תשובה:  אנו מודעים לכך שקיימים מקרים בהן הזמנות מפוצלות ונשלחות במספר משלוחים. אנו מתנצלים על אי הנוחות. אתם צפויים לקבל את יתרת ההזמנות שקיבלתם. במידה וחלפו 14 ימי העבודה מעת ביצוע ההזמנה, אנא צרו עמנו קשר ע"י משלוח מייל למחקלת שירות לקוחות.

 

-שאלה: קיבלתי הודעת SMS כי הטיפול בהזמנה שלי הושלם בשילב והועבר לחברת השליחויות. מתי אני צפוי לקבל את המשלוח?

תשובה:  חברת השליחויות פועלת בהתאם למספר ימי העסקים שנקבעו ולפי מועד ההזמנה. יש להמתין לגמר 14 ימי העסקים, ורק במידה וחלפו 14 ימי עסקים, לפנות לשירות הלקוחות. תודה מראש על ההבנה והסבלנות. 

 

-שאלה: ביצעתי הזמנה באתר האינטרנט, ואני מעוניין/ת לשנות או לעדכן מוצרים- לפני קבלת המשלוח

תשובה:  לא ניתן לבצע שינויים בהזמנה לאחר שנקלטה. ניתן לבטל את ההזמנה דרך שירות הלקוחות ע"י משלוח מייל וציון מספר הזמנה (או לשלוח עותק של ההזמנה במייל). ניתן לבצע הזמנה מחדש (אין צורך להמתין לאישור שירות הלקוחות לקבלת מייל הביטול). הזיכוי בגין ביטול ההזמנה יעשה תוך כ- 10 ימי עסקים באמצעי התשלום בו שולם.

 

-שאלה:  ביצעתי הזמנה באתר האינטרנט, אולם אינני מעוניין/ת במוצרים – לאחר קבלת המשלוח

תשובה: במידה וכבר קיבלת את המוצרים, ניתן לבצע החלפות/החזרות אך ורק דרך חנויות שילב, כאשר נחזור לשגרה והחנויות ייפתחו. חשוב! אין לפתוח את המוצרים ואין לעשות בהם שימוש אחרת לא נוכל לבצע את ההחלפות/החזרות.

 

-שאלה: האם ניתן לשלם באתר באמצעות שוברי מתנה / זיכויים / מועדוני צרכני /     BUYME

תשובה: בשלב זה ניתן לשלם באתר באמצעות כרטיסי אשראי ו-  PAYPAL בלבד. לא ניתן לשלם באמצעות שוברי מתנה, זיכויים ,כרטיסי גיפט קארד ואו כרטיסי מועדוני צרכנות למיניהם.

 

מוצרים:

-שאלה:  יש לי תקלות במוצר / אני זקוק לחלקי חילוף / מסרתי מוצר לתיקון

תשובה: מעבדת החברה חזרה לפעילות. ניתן לגשת לכל אחת מחנויות הרשת ולמסור את המוצר לתיקון.

 

פתיחת חנויות:

-שאלה: האם כל חנויות הרשת פתוחות?

תשובה: כן, נכון להיום כל חנויות הרשת פתוחות בהתאם לשעות הפעילות של מתחמי הקניות. החנויות פועלות בהתאם להנחיות הממשלה, במטרה לשמור על בריאות הלקוחות והעובדים. במקרה של שינויים, נמשיך לעדכן באתר ובעמוד הפייסבוק של שילב.

משלוח מהחנויות:

-שאלה: האם ניתן לבצע קנייה טלפונית מהחנויות ולקבל את המשלוח הביתה

תשובה:  ניתן לבצע הזמנה טלפונית מהחנויות והמשלוח ייעשה תוך 48 שעות. השירות פעיל במספר חנויות ובאזורי משלוח נבחרים. לרכישות מ- 199 ש"ח ומעלה, עלות המשלוח 25 ש"ח. מומלץ להשאיר פרטים בכתובת המייל של החנות (הרשימה מעודכנת באתר)  וצוות החנות יחזור אליכם בהקדם האפשרי.

עדכונים באתר:  https://www.shilav.co.il/pregnancy-and-childbirth/tel-order