שאלות ותשובות

שאלות ותשובות

לקוחות יקרים,

בכדי לחסוך לכם זמן יקר, אנו ממליצים לקרוא ולהיעזר בעמוד זה של 'שאלות ותשובות''. 

 

שאלה: האם חנויות הרשת פתוחות?

תשובה: חנויות שילב במתחמים הפתוחים וחנויות הרחוב פתוחות ופועלות על פי הנחיות התו הסגול:

https://www.shilav.co.il/storelocator 

 שימו לב! הרשימה מתעדכנת בהתאם להנחיות.

 

שאלה: האם ניתן לבצע הזמנות טלפוניות/WHATSAPP בחנויות?

תשובה: חלק מהחנויות מבצעות הזמנות טלפוניות ושמלוחים תוך 48 שעות. לרשימת החנויות ולתנאי המשלוח: 

https://www.shilav.co.il/tel_orders

 

 

שאלות ותשובות בנושא רכישות באתר שילב

 

שאלה: האם ניתן לשלם באתר באמצעות שוברי מתנה / זיכויים /  כרטיסים נטענים כגון: 'חבר', 'ביחד בשבילך', 'בהצדעה', 'קרנות השוטרים' וכו' /  BUYME

תשובה: ניתן לשלם באתר באמצעות כרטיס אשראי ישראלי, PAYPAL, כרטיס מתנה של שילב, כרטיסי חבר שלי/קבע וכרטיסי DREAM CARD המתחילים בספרות 72170 או 72140.0.

בשלב זה, לא ניתן לשלם באמצעות זיכויים, כרטיסי מתנה של FOX, ביחד בשבילך, קרנות השוטרים ושוברי BUYME.

 

-שאלה: נרשמתי למועדון הלקוחות בסניף אבל האתר לא מזהה אותי

תשובה: ברכישתכם הראשונה באתר עליכם להירשם כמשתמש חדש באתר (יש לבחור סיסמה אישית שתשמש אתכם לכניסה עתידית לאזור האישי באתר). ההרשמה ברכישה באתר תעשה ללא עלות הצטרפות.

 

שאלה: האם ניתן לבצע הזמנה מהאתר ולשלוח אותה לכתובת אחרת (מתנה) ?

תשובה: בוודאי!  במעמד התשלום ניתן לבחור כתובת משלוח חדשה. יש להסיר את ה V  מהתיבה "שלח לכתובת זו" ולמלא את פרטי כתובת המשלוח ואת פרטי מקבל ההזמנה.

 

-שאלה: קיבלתי הודעת SMS כי הטיפול בהזמנה שלי הושלם בשילב והועבר לחברת השליחויות. מתי אני צפוי.ה לקבל את המשלוח?

תשובה:  חברת השליחויות פועלת בהתאם למספר ימי העסקים שנקבעו ועודכנו בעת הרכישה. יש להמתין לגמר ימי העסקים, ובמידה וחל עיכוב, ניתן לפנות לשירות הלקוחות דרך:  https://www.shilav.co.il/contacts .

תודה מראש על ההבנה והסבלנות. 

 

-שאלה: כיצד ניתן לבצע שינויים בהזמנה קיימת?

תשובה:  לא ניתן לבצע שינויים בהזמנה לאחר שנקלטה לרבות החלפת צבע / מידה, הוספה והסרת פריט. ביטול עסקה יעשה באמצעות שליחת הודעה בכפתור "ביטול עסקה" שנמצא בתחתית כל עמוד באתר. ניתן לבצע הזמנה מחדש (אין צורך להמתין לאישור שירות הלקוחות על קבלת מייל הביטול). הזיכוי בגין ביטול ההזמנה יעשה תוך כ- 7 ימי עסקים באמצעי התשלום בו שולם. 

 -שאלה:  כיצד ניתן להחליף / להחזיר מוצרים שנרכשו באתר?

תשובה: ניתן לבצע החלפות או החזרות למוצרים שנרכשו באתר בסניפי שילב ובהתאם למדיניות החזרת המוצרים.  

שאלה: מתי אחוייב על ההזמנה?

תשובה: החיוב מתבצע באופן מידי בעת התשלום באתר, בכפוף לאישור העסקה מול חברת האשראי / PAYPAL.

 

שאלה: האם פרטי האשראי שלי נשמרים באתר?

תשובה: שמירת פרטי כרטיס אשראי נתון לשיקולו של מבצע ההזמנה. במידה ולקוח מבקש לשמור פרטי אשראי לרכישה הבאה, יש לבחור באפשרות זו במעמד התשלום.  במידה ויבקש להסיר פרטי אשראי, ניתן לבצע זאת ב"איזור האישי".