שאלות ותשובות

לקוחות יקרים,

כל חנויות הרשת וחנות האונליין שלנו פתוחות ועומדות לרשותכם.

אנו עושים מאמצים רבים לחזור לשגרה, אך עדיין קיים עומס רב על חברות השילוחים ועל צוות שירות הלקוחות. עמכם הסליחה!

בכדי לחסוך לכם זמן יקר, אנו ממליצים לקרוא ולהעזר בעמוד זה של 'שאלות ותשובות''.

במידת הצורך, יש להפנות לדף צור קשר בקישור:  https://www.shilav.co.il/contacts

 (יש לציין את מספר ההזמנה שלכם, שם מלא ומספר טלפון).

1.   עשיתי הזמנה ולא קיבלתי למייל שלי אישור קנייה.

2.   עשיתי הזמנה באתר לפני יותר מ- 14 ימי עסקים ועדיין לא קיבלתי אותה במלואה.

3.   קיבלתי מוצר פגום או מוצר אחר ממה שהזמנתי.

 

שאלות ותשובות

  

-שאלה: קיבלתי הודעת SMS כי הטיפול בהזמנה שלי הושלם בשילב והועבר לחברת השליחויות. מתי אני צפוי לקבל את המשלוח?

תשובה:  חברת השליחויות פועלת בהתאם למספר ימי העסקים שנקבעו ולפי מועד ההזמנה. יש להמתין לגמר 7 ימי העסקים, ורק במידה וחלפו 7 ימי עסקים, לפנות לשירות הלקוחות. תודה מראש על ההבנה והסבלנות. 

 

-שאלה: ביצעתי הזמנה באתר האינטרנט, ואני מעוניין/ת לשנות או לעדכן מוצרים- לפני קבלת המשלוח

תשובה:  לא ניתן לבצע שינויים בהזמנה לאחר שנקלטה. ניתן לבטל את ההזמנה דרך שירות הלקוחות ע"י משלוח מייל וציון מספר הזמנה (או לשלוח עותק של ההזמנה במייל). ניתן לבצע הזמנה מחדש (אין צורך להמתין לאישור שירות הלקוחות לקבלת מייל הביטול). הזיכוי בגין ביטול ההזמנה יעשה תוך כ- 10 ימי עסקים באמצעי התשלום בו שולם.

 

-שאלה:  ביצעתי הזמנה באתר האינטרנט, אולם אינני מעוניין/ת במוצרים – לאחר קבלת המשלוח

תשובה: במידה וכבר קיבלת את המוצרים, ניתן לבצע החלפות/החזרות אך ורק דרך חנויות שילב. חשוב! אין לפתוח את המוצרים ואין לעשות בהם שימוש אחרת לא נוכל לבצע את ההחלפות/החזרות.

 

-שאלה: האם ניתן לשלם באתר באמצעות שוברי מתנה / זיכויים / מועדוני צרכני /     BUYME

תשובה: בשלב זה ניתן לשלם באתר באמצעות כרטיסי אשראי, PAYPAL, כרטיס מתנה של שילב וכרטיס מתנה של עובדי פוקס. לא ניתן לשלם באמצעות זיכויים ושוברי BUY ME.

 

מוצרים:

-שאלה:  יש לי תקלות במוצר / אני זקוק לחלקי חילוף / מסרתי מוצר לתיקון

תשובה:  על מנת לקבל מענה עבור המוצר שברשותך,  ניתן לגשת לכל אחד מסניפי שילב כדי למסור את המוצר לתיקון.

 

פתיחת חנויות:

-שאלה: האם כל חנויות הרשת פתוחות?

תשובה: כן, נכון להיום כל חנויות הרשת פתוחות בהתאם לשעות הפעילות של מתחמי הקניות. החנויות פועלות בהתאם להנחיות הממשלה, במטרה לשמור על בריאות הלקוחות והעובדים. במקרה של שינויים, נמשיך לעדכן באתר ובעמוד הפייסבוק של שילב.

משלוח מהחנויות:

-שאלה: האם ניתן לבצע קנייה טלפונית מהחנויות ולקבל את המשלוח הביתה

תשובה:  ניתן לבצע הזמנה באפליקציית WHATSAPP ממגוון חנויות הרשת והמשלוח ייעשה תוך 48 שעות (ניתן גם לאסוף עצמאית ללא עלות). השירות פעיל במספר חנויות ובאזורי משלוח נבחרים. לרכישות מ- 199 ש"ח ומעלה, עלות המשלוח 25 ש"ח. שימו לב - לא ניתן לבצע הזמנות ביגוד. 

רשימת החנויות ופנייה לסניף הקרוב לביתך: https://www.shilav.co.il/pregnancy-and-childbirth