שאלות ותשובות

לקוחות יקרים,

כל חנויות הרשת וחנות האונליין שלנו פתוחות ועומדות לרשותכם.

בכדי לחסוך לכם זמן יקר, אנו ממליצים לקרוא ולהעזר בעמוד זה של 'שאלות ותשובות''.

 

שאלות ותשובות

  

-שאלה: קיבלתי הודעת SMS כי הטיפול בהזמנה שלי הושלם בשילב והועבר לחברת השליחויות. מתי אני צפוי לקבל את המשלוח?

תשובה:  חברת השליחויות פועלת בהתאם למספר ימי העסקים שנקבעו ולפי מועד ההזמנה. יש להמתין לגמר 7 ימי העסקים, ורק במידה וחלפו 7 ימי עסקים, לפנות לשירות הלקוחות. תודה מראש על ההבנה והסבלנות. 

 

-שאלה: ביצעתי הזמנה באתר האינטרנט, ואני מעוניין/ת לשנות או לעדכן מוצרים- לפני קבלת המשלוח

תשובה:  לא ניתן לבצע שינויים בהזמנה לאחר שנקלטה. ניתן לבטל את ההזמנה דרך שירות הלקוחות ע"י משלוח מייל וציון מספר הזמנה (או לשלוח עותק של ההזמנה במייל). ניתן לבצע הזמנה מחדש (אין צורך להמתין לאישור שירות הלקוחות לקבלת מייל הביטול). הזיכוי בגין ביטול ההזמנה יעשה תוך כ- 10 ימי עסקים באמצעי התשלום בו שולם.

 

-שאלה:  ביצעתי הזמנה באתר האינטרנט, אולם אינני מעוניין/ת במוצרים – לאחר קבלת המשלוח

תשובה: במידה וכבר קיבלת את המוצרים, ניתן לבצע החלפות/החזרות אך ורק דרך חנויות שילב. חשוב! אין לפתוח את המוצרים ואין לעשות בהם שימוש אחרת לא נוכל לבצע את ההחלפות/החזרות.

 

-שאלה: האם ניתן לשלם באתר באמצעות שוברי מתנה / זיכויים /  כרטיסים נטענים כגון: "חבר", "ביחד בשבילך", "בהצדעה", "קרנות השוטרים" וכו' /  BUYME

תשובה: בשלב זה ניתן לשלם באתר באמצעות כרטיסי אשראי, PAYPAL, כרטיס מתנה של שילב וכרטיס מתנה של עובדי פוקס. לא ניתן לשלם באמצעות זיכויים, כרטיסי חבר, ביחד בשבילך, קרנות השוטרים ושוברי BUY ME.

 

שאלה: נרשמתי למועדון הלקוחות בסניף אבל האתר לא מזהה אותי / שכחתי סיסמה.

תשובה: במידה וזו רכישתך הראשונה באתר יש להירשם כ"משתמש חדש באתר"  (לאחר בחירת המוצרים והוספתם לסל הקניות), למלא את פרטייך ולבחור סיסמה אישית שתשמש אותך לרכישתך הבאה באתר.

לא יתבצע חיוב נוסף עבור ההצטרפות למועדון.

 

שאלה: האם ניתן לבצע הזמנה מהאתר ולשלוח אותה לכתובת אחרת למתנה?

תשובה: בוודאי.  במעמד התשלום ניתן לבחור כתובת משלוח חדשה. יש להסיר את ה V  מהתיבה "שלח לכתובת זו" ולמלא את פרטי כתובת המשלוח ואת פרטי מקבל ההזמנה.

 

שאלה: מתי אחויב על ההזמנה?

תשובה: החיוב מתבצע באופן מידי בעת התשלום באתר בכפוף לאישור העסקה מול חברת האשראי / פייפל.

 

שאלה: האם פרטי האשראי שלי נשמרים באתר?

תשובה: שמירת פרטי כרטיס אשראי נתון לשיקולו של מבצע ההזמנה. במידה ולקוח מבקש לשמור פרטי אשראי לרכישה הבאה יש לבחור באפשרות זו במעמד התשלום.  במידה ותבקש להסיר פרטי אשראי ניתן לבצע זאת ב"איזור האישי".

 

פתיחת חנויות:

-שאלה: האם כל חנויות הרשת פתוחות?

תשובה: יש להתעדכן בלינק המצורף >> https://www.shilav.co.il/open-stores

שימו לב, ייתכנו שינויים מידי יום ביומו עקב שינויים בהנחיות. 

משלוח מהחנויות:

שאלה: האם ניתן לבצע קנייה טלפונית מהחנויות ולקבל את המשלוח הביתה

תשובה:  ניתן לבצע הזמנה באפליקציית WHATSAPP ממגוון חנויות הרשת ולקבל את המשלוח עד 48 שעות (לא כולל שבתות וחגים)*.

המשלוח להזמנות מעל 200 ש"ח וכרוך בתשלום:

35 ש"ח למשלוחים עד 20 ק"מ מהחנות
70 ש"ח למשלוחים בין 20 ל- 40 ק"מ מהחנות
- בהזמנת ריהוט ומוצרים בנפח חריג – תתווסף עלות נוספת.

. שימו לב - לא ניתן לבצע הזמנות ביגוד. 

רשימת החנויות ופנייה לסניף הקרוב לביתך: https://www.shilav.co.il/tel_orders