מבוא

האינטרנט מהווה כיום את המאגר הגדול ביותר לחופש המידע עבור כלל המשתמשים ומשתמשים בעלי מוגבלויות בפרט. ככזה, אנו שמים חשיבות רבה במתן אפשרות שווה לאנשים עם מוגבלות לשימוש במידע המוצג באתר ולאפשר חווית גלישה טובה יותר. אנו שואפים להבטיח כי השירותים הדיגיטליים יהיו נגישים לאנשים עם מוגבלויות ועל כן הושקעו משאבים רבים להקל את השימוש באתר עבור אנשים עם מוגבלויות, ככל האפשר, מתוך אמונה כי לכל אדם מגיעה הזכות לחיות בשוויון, כבוד, נוחות ועצמאות.

שימוש בתוכנה נגישות אתרים -"נגיש בקליק"

אתר זה מופעל על ידי תוכנת הנגשה "נגיש בקליק" ומופעלת באמצעות שרת הנגשה ייעודי. התוכנה פועלת על פי התקן הישראלי ת"י 5568 ברמה AA .התוכנה כפופה לתנאי השימוש של היצרן. אחריות השימוש והיישום באתר חלה על בעלי האתר ו/או מי מטעמו לרבות התוכן המוצג באתר בכפוף לתנאי השימוש בתוכנה.

כיצד עובדת ההנגשה באתר?

באתר מוצב תפריט הנגשה. לחיצה על התפריט מאפשרת פתיחת כפתורי ההנגשה. לאחר בחירת נושא בתפריט יש להמתין לטעינת הדף. הגלישה במצב נגישות מומלצת בדפדפן הנפוץ בקרב הגולשים גוגל כרום, בדפדפנים אחרים יתכנו בעיות תאימות עקב אי תאימות הדפדפנים עצמם לתקן.

מה בתפריט?

- מתן אפשרות לניווט ע"י מקלדת.

- התאמת אתר עבור טכנולוגיות מסייעות NVDA.

-  הגדלת פונט האתר ל-4 גדלים שונים.

- עצירת אלמנטים נעים וחסימת הבהובים

- שינוי ניגודיות צבעים על בסיס רקע כהה.

- שינוי ניגודיות צבעים על בסיס רקע בהיר.

- התאמת אתר לעיוורי צבעים.

- שינוי הפונט לקריא יותר.

- הגדלת הסמן ושינוי צבעו לשחור או לבן.

- הגדלת התצוגה לכ-200%.

- הדגשת קישורים באתר.

- הדגשת כותרות באתר.

- הצגת תיאור אלטרנטיבי לתמונות.

- הצהרת נגישות

- שליחת משוב נגישות.

הבהרה

חרף מאמצנו לאפשר גלישה באתר נגיש עבור כל דפי האתר, יתכן ויתגלו דפים באתר שטרם הונגשו, או שטרם נמצא הפתרון הטכנולוגי המתאים . אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות האתר, ככל האפשר, וזאת מתוך אמונה ומחויבות מוסרית לאפשר שימוש באתר לכלל האוכלוסייה לרבות אנשים עם מוגבלויות .

הסדרי נגישות בחברה:

  1. חניות ודרכי גישה – החנויות נמצאות במרכזים ובמתחמים שבהם יש חניות נכים והסדרי נגישות. במרכזי הערים מיקום חניות נכים תלוי ברשות העירונית. לכל החנויות גישה נגישה (למעט רעננה).
  2.  כניסות ומעברים – לכל החנויות כניסה ומעברים נגישים  עם כסא גלגלים ומעברים פתוחים לעיוורים ולבעלי לקויות ראיה.
  3.  עזרים לכבדי שמיעה – בכל דלפקי הקופה ובעמדות הייעוץ קיימים מכשירי עזר מסוג "לולאת השראה" לכבדי שמיעה.
  4. ריהוט נגיש – כל דלפקי הקופה וכל עמדות היעוץ מותאמים למתן שירות לאנשים עם מוגבלות ומלווים.
  5. שילוט והכוונה – כל שלטי האזהרה והשילוט הפרסומי מונגש לאנשים עם לקויות ראיה.
  6. אתר אינטרנט נגיש.
  7. מנהלי ועובדי החברה הונחו למתן שירות נגיש וישמחו לסייע ולתמוך בכל פניה או בקשה.

חברת שילב עושה מאמצים רבים ופועלת רבות על מנת להנגיש את שרותיה , על מנת לתת לאנשים עם מוגבלות חווית שרות זהה ומיוחדת כמו לכלל לקוחותיה .

 

פרטי רכז נגישות בחברה

שי יאשי

כתובת מייל: [email protected]

מספר טלפון: 03-5775153

יצירת קשר ומשוב

אנו מקדמים בברכה משוב מהמשתמשים שלנו. אם במהלך הגלישה באתר נתקלתם בבעיה מיוחדת בנושא הנגישות, נשמח לקבלת משוב באמצעות מילוי טופס יצירת קשר שלנו. 

עודכן בתאריך 08.10.20