שאלות ותשובות

  1. כללי

    1. כיצד אוכל לרכוש מוצרים שראיתי באתר?

      באתר שילב מוצעים אלפי מוצרים אותם ניתן לרכוש. חנות המקוונת שלנו נועדה לאפשר לכם למצוא ולקנות את הפריטים שאתם אוהבים בקלות, במהירות ובנוחות המרבית.

      הפריטים באתר מחולקים לקטגוריות שונות. בכל פריט, שהכניסה אליו מתבצעת על ידי הקלקה, ניתן ולהוסיף את הפריט אל סל הקניות שלך באמצעות הכפתור "הוסף לסל הקניות". במידה ויש לכם שאלה, ניתן לפנות אלינו בטלפון 03-5775169/142  או במייל sherut@shilav.com

    2. מהו סל הקניות שלי?

      סל הקניות מאפשר לך לרכז במקום אחד את כל הפריטים הנבחרים. בכדי להוסיף פריט לסל, יש ללחוץ על הכפתור "הוספה לסל" הנמצא משמאל לכל פריט. בלחיצה על "סל הקניות" הנמצא מצד שמאל למעלה, ניתן לראות כמה פריטים נוספו לסל הקנייה שלך. לאחר כל הוספת פריט ניתן ללחוץ על כפתור "לסיום הקנייה" ולעבור להמשך תשלום, או להמשיך לגלוש בחנות ולהוסיף פריטים נוספים אל סל הקניות שלך.

    3. האם ניתן לארוז את המוצרים שאני מזמין למתנה?

      ניתן לבקש לארוז למתנה את המוצרים שבחרתם באתר ללא עלות נוספת.
      במעמד התשלום תוכל לסמן את משבצת "אריזת מתנה" ואנו נדאג לארוז את המוצרים שבחרתם. כמו כן, תוכלו להוסיף הקדשה אישית על גבי כרטיס ברכה. המתנות ישלחו בקרטון כדי לשמור על שלמות האריזה.

      בזמנים בהם יש מבצעים בלעדיים באתר, כדוגמת sale 48 או לילה לבן, לא ניתן לארוז את המוצרים למתנה.

      לא ניתן לעטוף מוצרים לאחר המשלוח.

    4. כיצד אדע שהקנייה הסתיימה בהצלחה?

      בסיום תהליך הקנייה יטען עמוד שבו יוצג לך מס' הזמנה ואישור על ביצוע הקנייה.

      בנוסף יישלח לך מייל סיכום והזמנה ומייל נוסף עם חשבונית הקנייה לכתובת הדוא"ל שלך שהוזנה בהזמנה תוך 24 שעות מרגע סיום הקנייה

    5. לא קיבלתי אישור על הקנייה שלי, מה עושים?

      במידה והאישור האוטומטי לא התקבל תוך 24 שעות אישור ההזמנה, יש לפנות אל שירות הלקוחות של שילב לבירור סטטוס הזמנה בטלפון 03-5775169/142 או במייל sherut@shilav.com

      שעות פעילות מוקד שירות הלקוחות: ימים א' - ה' בין השעות 09:00-15:30 (לא כולל ערבי חג, ויום כיפור)

    6. כיצד ניתן לשלם באתר שילב?

      ניתן לרכוש באתר בעזרת כרטיס אשראי ישראלי תקף, מסוג ויזה, ישראכרט, אמריקן אקספרס או דיינרס, שהונפק על ידי אחת מחברות כרטיסי האשראי המוכרות, וחברת האשראי אישרה את ביצוע העסקה.
      כמו כן ניתן לשלם באמצעי תשלום paypal על פי תנאי החברה.

      לא ניתן לממש זיכויים או תווי שי באתר

    7. מהי מדיניות התשלומים באתר ?

      על מנת לאפשר לכם לקנות בנחת, שילב מציעה מדיניות תשלומים באתר הזהה לזו בחנויות:
      בקנייה עד 200 ₪ - תשלום אחד.
      בקנייה מעל 200 ₪ - 2 תשלומים.
      בקנייה מעל 400 ₪ - 3 תשלומים.
      בקנייה מעל 600 ₪ - 5 תשלומים.
      בקנייה מעל 800 ₪ - 8 תשלומים.
      בקנייה מעל 1,000 ₪ - 10 תשלומים.

    8. האם ניתן להשתמש בתלושי שי שילב או זיכויים לקנייה באתר ?

      לא ניתן לממש תלושי שי, תווי קניה ותעודות זיכוי ברכישה באתר שילב.

      תלושי שי ניתנים למימוש בחנויות שילב.

    9. קיבלתי תו דיגיטלי Buyme , כיצד ניתן לעשות בו שימוש?

      שימוש בתווי השי של חברת buyme  ניתן לעשות בחנויות הרשת בלבד בהתאם לתקנון חברת buyme  

    10. האם ניתן להתחרט ולבטל את ההזמנה ?

      ביטול עסקה ייעשה תוך 14 ימים מקבלת המוצר או מסמך הגילוי לפי המאוחר ביניהם. הודעה על הביטול תמסר בפקס/דואר/דוא"ל. בעת ביטול עסקה שלא עקב פגם או אי התאמה - ייגבו דמי ביטול בשיעור 5% או 100 ש"ח לפי הנמוך ביניהם. לחברה יש זכות להגיש תביעה בשל ירידה משמעותית בערך המוצר. סייגים לזכות ביטול: בעת ביטול עסקה עקב פגם  - המוצר יוחזר על חשבון החברה. בעת ביטול עסקה שלא עקב פגם - המוצר יוחזר על חשבון הצרכן.

    11. האם ניתן לשנות את אמצעי התשלום שעמו שלמתי?

      לא ניתן לשנות אמצעי תשלום בהזמנה, עם ביצוע ההזמנה נשלחת לכתובת המייל שלך חשבונית עסקה בה מפורט אמצעי התשלום. 

    12. האם אתר שילב בטוח ומאובטח לרכישה ?

      כן. אנו בשילב מבינים את הצורך לקנייה נוחה ומאובטחת.

      אתר שילב מאובטח באמצעות פרוטוקול סטנדרטי לסחר אלקטרוני (SSL- Secure Socket Layer) המשמש להצפנת נתונים מרגע קבלתם במערכת ועד להעברתם למערכת האתר של חברת Verisign

    13. ?האם החיוב בכרטיס האשראי מתבצע מיידית

      חיוב יבוצע באופן אוטומטי ומיידי בעת השלמת תהליך ההזמנה. השלמת תהליך ההזמנה מותנה בקבלת אישור מחברת כרטיסי האשראי על ביצוע החיוב. במקרה בו לא אושרה העסקה ע"י חברות האשראי, תתקבל הודעה על כך בזמן הגלישה.

    14. מה קורה עם מוצר שהזמנתי אזל מהמלאי וחויבתי עליו?

      חיוב כרטיס האשראי מתבצע באופן מיידי. במידה והפריט שנרכש אזל מהמלאי הלקוח יקבל זיכוי לכרטיס בו הוא שילם. הלקוח יקבל על כך הודעה בנפרד.

    15. מהן אפשרויות המשלוחים והעלויות עבורן באתר?

      קיימות שתי אפשרויות למשלוח הזמנתך:

      1. משלוח עד הבית - חינם בקניה מעל 299₪, או בעלות 30₪ לפי רשימת הכתובות בדואר ישראל.

      2. איסוף עצמי מהחנות - ניתן לאסוף את המוצרים מסניפי שילב הנבחרים בכל רחבי הארץ, הרשת שוקדת כדי לצרף כמה שיותר מסניפי הרשת. רשימת הסניפים מתעדכנת מעת לעת באתר החברה .

    16. תוך כמה זמן המשלוח מגיע אלי?

      במידה ובחרת באיסוף מסניף המוצר יגיע תוך כ-7 ימי עסקים.  מסרון יישלח אליך עם הגעת המוצר אל הסניף.

      משלוח ע"י חברת השליחויות יתבצע בין 3-7 ימי עסקים הין השעות 17:00-08:00 . שליח ייצור איתך קשר לתיאום זמן מסירה.

    17. אני לא נמצאת בבית, האם אפשר לבקש מהשליח להשאיר את החבילה מחוץ לדלת?

      מסירת החבילות היא אך ורק ביד לנמען. אי לכך לא ניתן לבקש מהשליח להשאיר את החבילה ללא חתימה על קבלתה.

    18. האם ניתן להזמין באתר ולשלם במעמד איסוף המוצר מהחנות?

      לא ניתן להזמין באתר ולשלם בחנות. ביצוע  ההזמנה באתר וקבלת מספר הזמנה מחייבים הזנת אמצעי תשלום וחיובו.

    19. האם לאחר ביצוע הזמנה באתר ניתן לגשת כבר באותו היום לחנות אותה בחרתי ולאסוף את ההזמנה שלי?

      לא. לאחר ביצוע ההזמנה באתר, ההזמנה תישלח מהמחסן הראשי לחנות שבחרת בתוך 7 ימי עסקים.

      רק כשההזמנה שלך תגיע לחנות ישלח אלייך מסרון המעדכן אותך שניתן לאסוף את ההזמנה שלך מהחנות.

    20. כמה זמן עומד לרשותי לאיסוף ההזמנה?

      ניתן לגשת לחנות לאיסוף ההזמנה רק לאחר שקיבלת מסרון SMS המעדכן אותך שההזמנה ממתינה לך בחנות שבחרת.

      ההזמנה תמתין בחנות לאיסוף על ידך במשך 30 יום. לאחר מכן ההזמנה תבוטל ע"י החברה וכספך יוחזר לך באופן בו שילמת. לא ניתן לשמור את המחיר ששולם לאחר ביטול ההזמנה.

    21. האם ניתן להזמין באתר ולשלם לשליח?

      לא ניתן להשלים רכישה באתר ללא הזנת פרטי תשלום, אי לכך לא ניתן לשלם לשליח.

    22. האם ניתן לתאם זמן אספקה עם חברת השליחויות?

      חברת השליחויות מוסרת את משלוחיה בין השעות 08:00 ל 17:00, כדי להימנע מהישארות בבית ינסה השליח ליצור קשר לצורך המסירה כחצי שעה לפני המועד הנקוב. אם הדבר לא יתאפשר המסירה תדחה ליום המחרת או בתיאום עם השליח. מומלץ לבחור מקום שילוח בו תשהי בפרק הזמן הזה.

    23. האם ניתן להתחרט ולבטל את ההזמנה?

      ניתן לבטל את העסקה שביצעתם באתר בתוך שעה מרגע ההזמנה, בשעות הפעילות של שירות הלקוחות - ימים א'-ה' בין השעות 09:00-15:30 (לא כולל ערבי חג, ויום כיפור).

    24. האם ניתן לשנות את ההזמנה שלי לאחר ביצוע?

      הזמנה שנתקבלה ניתן לשנות עד שעה לאחר ביצועה בתיאום מול שירות הלקוחות. לאחר מכן, כל שינוי בהזמנה יעשה מול סניף שילב הקרוב למקום מגורייך. שימי לב - שינוי בהזמנה עלול לגרום לעיכוב בזמן אספקת המשלוח.

       שימו לב - החזרה תתבצע תוך 14 יום מתאריך קבלת המוצר, בכפוף למדיניות החברה.

    25. האם ניתן להחליף פריטים שרכשתי באתר שילב?

      אם ברצונכם להחליף / להזדכות על מוצר שקניתם או שנקנה עבורכם במתנה דרך האתר או בסניף, תוכלו לעשות זאת בכל אחד מסניפי שילב בתנאי שמצורף פתק החלפה/קבלה, הפריט נמצא באריזתו המקורית ולא נפגם.

      בכפוף לתקנון האתר.

    26. כיצד ניתן ליצור קשר עם מוקד שירות לקוחות ?

      כיצד ניתן ליצור קשר עם מוקד שירות לקוחות ?

      מוקד שירות הלקוחות ישמח לעזור לכם בכל פניה ועניין, לשירותך מגוון דרכים ליצר קשר:
      ▪ באמצעות פניה באתר שילב בעמוד צור קשר https://www.shilav.co.il/contacts

      ▪ בדואר אלקטרוני sherut@shilav.com
      ▪ בטלפון: 03-5775142/169

      ▪ בדף הפייסבוק שלנו https://www.facebook.com/shilav.baby/

       שעות פעילות מוקד שירות הלקוחות: ימים א' - ה' בין השעות 09:00-15:30 (לא כולל ערבי חג, ויום כיפור)