שאלות ותשובות

  1. כללי

    1. כיצד אוכל לרכוש מוצרים שראיתי באתר?

      באתר שילב מוצעים אלפי מוצרים אותם ניתן לרכוש בסניפי שילב הפרוסים ברחבי הארץ.

      על מנת לבצע רכישה באתר, יש להכנס אל "סל הקניות" וללחוץ על "לקניה מאובטחת". הזינו את פרטיכם האישיים ובחרו את אופן קבלת החבילה. בעת מילוי פרטיכם, דאגו למלא כתובת מייל נכונה וטלפון זמין ליצירת קשר במידת הצורך. בסיום הקניה, תועברו לעמוד שבו אישור על ביצוע הרכישה, וכן מספר ההזמנה שזה עתה ביצעתם. במידה ולא התקבל אישור הזמנה בדואר אלקטרוני, אנא פנו אלינו בכתובת: [email protected]

    2. האם ניתן להחליף פריטים שרכשתי בשילב ?

      אם ברצונכם להחליף / להזדכות על מוצר שקניתם או שנקנה עבורכם במתנה דרך האתר או בסניף, תוכלו לעשות זאת בכל אחד מסנפי שילב בתנאי שמצורף פתק החלפה/קבלה, הפריט נמצא באריזתו המקורית ולא נפגם.
      החזרה תתבצע תוך 14 יום מתאריך קבלת המוצר, בכפוף למדיניות החברה.

    3. מהי מדיניות התשלומים באתר ?

      על מנת לאפשר לכם לקנות בנחת, שילב מציעה מדיניות תשלומים באתר הזהה לזו בחנויות:
      בקנייה עד 200 ₪ - תשלום אחד.
      בקנייה מעל 200 ₪ - 2 תשלומים.
      בקנייה מעל 400 ₪ - 3 תשלומים.
      בקנייה מעל 600 ₪ - 5 תשלומים.
      בקנייה מעל 800 ₪ - 8 תשלומים.
      בקנייה מעל 1,000 ₪ - 10 תשלומים.

    4. האם ניתן להשתמש בתלושי שי שילב או זיכויים לקנייה באתר ?

      לא ניתן. תלושי שי ותעודות זיכוי למיניהן תקפות בכל סניפי שילב פרט לאתר ובסניף כיתן הדר יוסף.

    5. כיצד ניתן ליצור קשר עם מוקד שירות לקוחות ?

      מוקד שירות הלקוחות ישמח לעזור לכם בכל פניה ועניין, לשירותך מגוון דרכים ליצר קשר:
      ▪ באמצעות פניה באתר שילב בעמוד צור קשר
      ▪ בדואר אלקטרוני: [email protected]
      ▪ בטלפון: 03-5775142/169
      שעות פעילות מוקד שירות הלקוחות: ימים א' - ה' בין השעות 09:00-15:30 (לא כולל ערבי חג, ויום כיפור)

    6. האם אתר שילב בטוח ומאובטח לרכישה ?

      אנו בשילב מבינים את הצורך לקנייה נוחה ומאובטחת. אתר שילב מאובטח בטכנולוגיית SSL  המתקדמת של חברת VeriSign.

    7. האם ניתן לארוז את המוצרים למתנה ?

      ניתן לבקש לארוז למתנה את המוצרים שבחרתם באתר ללא עלות נוספת.
      במעמד התשלום תוכל לסמן את משבצת "אריזת מתנה" ואנו נדאג לארוז את המוצרים שבחרתם. כמו כן, תוכלו להוסיף הקדשה אישית על גבי כרטיס ברכה. המתנות ישלחו בקרטון כדי לשמור על שלמות האריזה.

    8. האם החיוב בכרטיס האשראי מתבצע מיידית ?

      חיוב כרטיס האשראי מתבצע רק לאחר שנעשית בדיקה כי המוצר זמין במלאי ובהתאם לאפשרות משלוח המוצר ללקוח, אי לכך החיוב אינו מיידי.

    9. האם ניתן לפצל משלוח אחד לכמה יעדים ?

      לא. לכל הזמנה באתר ניתן להזין כתובת אחת למשלוח בלבד. אם ברצונכם לשלוח מספר מוצרים למספר יעדים, יש לבצע מספר הזמנות בהתאם למספר היעדים.

    10. האם ניתן להתחרט ולבטל את ההזמנה ?

      ביטול עסקה ייעשה תוך 14 ימים מקבלת המוצר או מסמך הגילוי לפי המאוחר ביניהם. הודעה על הביטול תמסר בפקס/דואר/דוא"ל. בעת ביטול עסקה שלא עקב פגם או אי התאמה - ייגבו דמי ביטול בשיעור 5% או 100 ש"ח לפי הנמוך ביניהם. לחברה יש זכות להגיש תביעה בשל ירידה משמעותית בערך המוצר. סייגים לזכות ביטול: בעת ביטול עסקה עקב פגם  - המוצר יוחזר על חשבון החברה. בעת ביטול עסקה שלא עקב פגם - המוצר יוחזר על חשבון הצרכן.